MottaViaFM Ingatlanüzemeltető és Tanácsadó Kft.


Go to content

On-line felügyelet

Tevékenységünk

A HelpDesk szolgáltatás keretében rögzített bejelentések a hiba elhárítása vagy a feladat teljesítése után mindaddig szerepelnek a megoldott feladatok között, amíg a megrendelő vagy a bejelentő azt el nem fogadja. Így biztosítva, hogy a bejelentett feladat a megrendelő igénye és 100%-os megelégedettsége után kerülhet csak elfogadásra. Amennyiben ez nem így lenne, megrendelő jogosult a feladat lezárásának elutasítására.

A MottaViaFM mobilitási platformja keretében minden technikusunk rendelkezik egy „okos telefonnal”, mely biztosítja megrendelőnk számára a folyamatos on-line elérhetőséget, a feladatok gyors kiszignálhatóságát és irányíthatóságot.

Kollégáink mobil eszközei biztosítják akár a folyamatos valós idejű épületfelügyeleti rendszer követést, a HelpDesk szolgáltatásunk elérését és egyéb kommunikációs csatornákat. (mail, chat, sms...)

A valós idejű tecnológiánk biztosítja a kritikus fontosságú információk azonnali eljuttatását szakembereinkhez, ezzel is biztosítva a gyors és hatékony reagálást és szakszerűséget. A rendszer a visszajelzéseket is folyamatosan követi, így biztosítva megrendelőinknek a valós idejű nyomonkövetést.

Programunk folyamatos fejlesztése, ügyfeleink visszajelzése és elvárásai alapján történik, ezzel is biztosítva a szolgáltatásunk magas színvonalát.

MottaViaFM | Bemutatkozunk | Tevékenységünk | Hibabejelentő | Kontakt | Site Map


Back to content | Back to main menu