MottaVia FM Ingatlanüzemeltető és Tanácsadó Kft.


Go to content

MottaVia Help Desk

Tevékenységünk

HelpDesk

A MottaVia HelpDesk szolgáltatást minden ügyfelünk részére biztosítjuk. HelpDesk szolgáltatásunk a megrendelő elvárásai alapján lehet „on-site” vagy „off-site” vagyis az üzemeltetett ingatlanon vagy a cégünk központjában lévő centralizált HelpDesk központot üzemeltetjük.

Ügyfeleink folyamatosan hozzáférhetnek az interneten keresztül a web alapú hibabejelentő rendszerünkhöz. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi ügyfeleink részére a saját un.dedikált site alapú hibabejelentő rendszer üzemeltetését, és a bejelentések valós időben történő nyomonkövetését a nap 24 órájában.

A képzett operátoraink rendelkeznek a megfelelő műszaki szaktudással, probléma felismerő képességgel, mely hatékony és gyors hibaelhárítást garantál a nap minden szakában. Technikusaink és alvállalkozóink magasan képzett, szakemberek, melyet folyamatos képzésük, a megfelelő szerszámok és a sok-sok éves tudásismeret is garantál.

A HELPDESK szolgáltatásunk főbb ismérvei:
Internet alapú hibebejelentő (24/7/365 elérhetőségű) felhasználói név és jelszó védett szolgáltatás
Minden esemény projekthez kötött, egyedi azonosítóval rendelkezik, melyről mindenki aki a projekthez kapcsolódik e-mail alapú értesítést kap
A technikusok SMS-ben is értesítésre kerülnek, a gyors rendelkezésre állás érdekében
A MottaVia HelpDesk teljesen „valós idejű” eseménynyomonkövetést biztosít a hibabejelentéstől a megrendelő által történő elfogadásig/esemény lezárásig.
A rendszerben minden esemény/változás „időbélyeggel” kerül rögzítésre, mely utólag nem módosítható.
Az események könnyen csoportosíthatóak, filtereink segítségével gyors jelentések és statisztikák készíthetőek.

A HelpDesk szolgáltatásunk a következő módokon érhető el:
- Internet alapon
- Telefonon
- E-mailban

A MottaVia HelpDesk olyan kiemelkedő szolgáltatást biztosít, mely a „one stop shop” szolgáltatás keretében biztosítja az összes szolgáltatás elérését egy helyen, mindezt úgy, hogy csak egy számot kell hívni, vagy egy weboldalon bejelenteni a hibát amely lehet akár takarítási igénytől a villanykörte cserén keresztül akár egy átalakítási igény is. Operátorunk a bejelentést és a rögzítést követően azonnal elkezdi a szükséges lépések megtételét és biztosítja a feladat megkezdését a szerződéses rendelkezésre állási időn belül.

MottaVia FM | Bemutatkozunk | Tevékenységünk | Hibabejelentő | Kontakt | Site Map


Back to content | Back to main menu