Tevékenységünk
A
MottaVia
HelpDesk szolgáltatást minden ügyfelünk részére biztosítjuk. HelpDesk
szolgáltatásunk a megrendelő elvárásai alapján lehet „on-site” vagy
„off-site” vagyis az üzemeltetett ingatlanon vagy a cégünk központjában
lévő centralizált HelpDesk központot üzemeltetjük.
Ügyfeleink
folyamatosan hozzáférhetnek az interneten keresztül a web alapú
hibabejelentő rendszerünkhöz. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi
ügyfeleink részére a saját un.dedikált site alapú hibabejelentő
rendszer üzemeltetését, és a bejelentések valós időben történő
nyomonkövetését a nap 24 órájában.
A képzett operátoraink
rendelkeznek a megfelelő műszaki szaktudással, probléma felismerő
képességgel, mely hatékony és gyors hibaelhárítást garantál a nap
minden szakában. Technikusaink és alvállalkozóink magasan képzett,
szakemberek, melyet folyamatos képzésük, a megfelelő szerszámok és a
sok-sok éves tudásismeret is garantál.
A HELPDESK
szolgáltatásunk főbb ismérvei:
Internet alapú
hibebejelentő (24/7/365 elérhetőségű) felhasználói név és jelszó védett
szolgáltatás
Minden
esemény projekthez kötött, egyedi azonosítóval rendelkezik, melyről
mindenki aki a projekthez kapcsolódik e-mail alapú értesítést kap
A technikusok SMS-ben is értesítésre kerülnek, a gyors rendelkezésre
állás érdekében
A
MottaVia HelpDesk teljesen „valós idejű” eseménynyomonkövetést biztosít
a hibabejelentéstől a megrendelő által történő elfogadásig/esemény
lezárásig.
A rendszerben minden esemény/változás „időbélyeggel” kerül rögzítésre,
mely utólag nem módosítható.
Az események könnyen csoportosíthatóak, filtereink segítségével gyors
jelentések és statisztikák készíthetőek.
A HelpDesk szolgáltatásunk a következő módokon érhető el:
- Internet alapon
- Telefonon
- E-mailban
A
MottaVia HelpDesk olyan kiemelkedő szolgáltatást biztosít, mely a „one
stop shop” szolgáltatás keretében biztosítja az összes szolgáltatás
elérését egy helyen, mindezt úgy, hogy csak egy számot kell hívni, vagy
egy weboldalon bejelenteni a hibát amely lehet akár takarítási igénytől
a villanykörte cserén keresztül akár egy átalakítási igény is.
Operátorunk a bejelentést és a rögzítést követően azonnal elkezdi a
szükséges lépések megtételét és biztosítja a feladat megkezdését a
szerződéses rendelkezésre állási időn belül.